SPRING COLORS

Jag längtar efter våren!
Jag fullkomligt älskar de färger som gäller SPRING 2012!
Mjuka pasteller som mintgrön, lavendel och ljusrosa.
Starka färger som cyan, hallonrosa, orange och blå.

Midnight Market kommer att vara fylld med regnbågens alla färger och nyanser.
Har beställt massa färgglatt material som jag väntar på med spänning.

Våren kommer att bli härlig och så full av färg!

När jag gjorde mina naglar häromdagen kunde jag inte hålla mig från spring 2012
Älskar rosa och orange ihop - visst är de snygga!
Duktiga Jasmine har gjort dem - tack!








Här är lite material som redan hunnit fram - kommer bli söta ringar som sitter snyggt på sommarbruna fingrar.
Finns snart i shopen


Kommentarer
Postat av: keit

Snygga nailz ... kramiz

2012-02-04 @ 10:43:03
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0